Výrobcovia / značky

eWelink KÓDY pri Zlyhaní párovania

Pridané: 30.11.2020
|
Štefan

Sonoff, eWelink apka dešifruje kódy pri zlyhaní parovania. keď párovanie zlyhá, na obrazovke vedľa chybovej správy "párovanie zlyhalo" možno nájsť chybový kód, napr. "6101". Čo to znamená? Poďme sa pozrieť do problematiky chybových kódov eWelink apky.

chyba párovania ewelink

 

Aplikácia eWeLink podporuje rôzne typy zariadení. Prvou vecou, ktorú musíte urobiť, než budete môcť ovládať novo zakúpený produkt, je párovanie daného zariadenia s Vašou aplikáciou v telefóne. Rôzne zariadenia umožňujú rôzne metódy párovania.

 

Stručne povedané, existujú štyri najbežnejšie spôsoby párovanie. Sú to "Rýchle párovanie", "Kompatibilné párovanie", "QR skenovanie" a "Bluetooth párovanie".

 

Pre vaše pohodlie aplikácie eWeLink ukazuje kód chyby na stránke "Zlyhanie párovania".

Chybové kódy sú kategorizované podľa metódy párovania.

Rýchle párovanie

Kompatibilné párovanie
QR skenovanie Párovanie
Párovanie Bluetooth

 

RÝCHLE PÁROVANIE
Chybové kódy pre rýchle párovanie začínajú dvoma číslicami "61".

6101/6106/6107 Nastavenie routeru

Tieto chybové kódy znamenajú, že aplikácia eWeLink nemôže zariadenie nájsť, alebo im nemôže priraďovať adresy IP. Ak ich chcete opraviť, povoľte DHCP.

6102/6103/6104 Chyba komunikácie

Nepodarilo sa prijať požadované dáta, alebo zariadenie nereaguje v procese vyhľadávania, registrácia, alebo pripojenie zariadenia. Riešením tohto typu chyby je skúsiť to znova. Ak sa párovanie znova zlyhá, skúste to prosím znova s osobným mobilným hotspotov a otestujte funkcie WiFi zariadení.

6105 Časový limit

Aplikácia nedokáže nájsť žiadne zariadenia do 3 minút. Skontrolujte, či je zariadenie stále v párovacom režime pre rýchle párovanie. Ak nie, uveďte zariadenie znovu do párovacieho režimu a zopakujte celý proces párovania.

6108 Neznáma chyba

Ak sa táto chyba vyskytuje aj naďalej, odošlite spätnú väzbu v aplikácii eWeLink.

 

KOMPATIBILNÉ PÁROVANIE
Prvé dve čísla "62" znamenajú, že sa pokúšate spárovať zariadenie v kompatibilnom režime párovania. Kompatibilný režim párovania je metóda manuálneho pripojenie k hotspotu WiFi generovaného zariadením, ktorá zariadeniu oznámi, ktoré SSID a heslo WiFi možno použiť na pripojenie k serverom eWeLink.

6201 Zlyhanie hotspotu zariadení

Aplikácia nemôže získať SSID zariadenie. Vypnite zariadenie, prepnite zariadenie do kompatibilného režimu párovania a znova spárujte.

6202/6203/6204 Chyba komunikácie

Aplikáciu sa nepodarilo pripojiť hotspot zariadeniu, nemôže prijímať informácie o zariadení, alebo zariadenie nereaguje. Prosím skúste to znova.

6205 Nepodarilo sa prepnúť na domácej WiFi

Skontrolujte, či ste aplikáciu eWeLink udelili požadované povolenie. Reštartujte telefón a skúste to znova.

6206/6207 Chyba servera

K týmto chybám dochádza, keď aplikácia nedokáže zaregistrovať zariadenie alebo server neodpovedá. Pošlite prosím spätnú väzbu v aplikácii eWeLink a počkajte, až vám eWeLink pošle e-mail s informáciou o dobe obnovy.

6208 Časový limit

Aplikácia nedokáže nájsť žiadne zariadenia do 3 minút. Skontrolujte, či zariadenie stále rýchlo bliká. Ak nie, opustilo kompatibilný režim párovania. Prosím skúste to znova.

 

PÁROVANIE SKENOVANÍM QR (SOFTAP)
Metóda skenovania QR používa technológiu softAP, ktorá sa pripája k prístupovému bodu generovaného zariadením skenovaním jeho QR kódu. Je to podobné ako u kompatibilného režimu párovania, začína tiež dvoma číslami "62".

6210/6211/6212 Chyba komunikácie

Keď aplikácia komunikuje so zariadením a zariadenie sa nemôže pripojiť k prístupovému bodu zariadeniu, nemôže získať informácie o zariadení alebo zariadenie nereaguje. Prosím skúste to znova.

6213 Nepodarilo sa prepnúť na domácu WiFi

Aplikácia nedokáže pripojiť telefón späť k domácej WiFi siete. Skontrolujte, či ste aplikáciu eWeLink udelili všetky požadované oprávnenia. Reštartujte telefón a skúste to znova.

6214/6215 Chyba servera

Aplikácia nedokáže zaregistrovať zariadenie, alebo získať typ zariadenia. Odošlite spätnú väzbu v aplikácii eWeLink s ID zariadenim a snímkou obrazovky s kódom chyby a počkajte, až vám eWeLink pošle e-mail s informáciou o dobe obnovenie.

6217 Zlyhanie hotspotu zariadení

Aplikácia nemôže získať SSID zariadenia. Vypnite zariadenie, znovu naskenujte jeho QR kód a znova spárujte.

 

PÁROVANIE BLUETOOTH
Ak chybový kód začína číslicou "63", pokúšate sa spárovať zariadenie v režime párovania Bluetooth. Než použijete túto metódu, uistite sa, že vaše zariadenie podporuje párovanie Bluetooth.

6301 Skenovanie zlyhalo

6302 Aplikáciu sa nepodarilo pripojiť k zariadeniu Bluetooth.

6303 Aplikácia nedokáže odoslať informácie WiFi do zariadenia.

6304 Zariadenia Bluetooth sa nepripojilo k WiFi.

6305 Aplikácia nemôže získať informácie o zariadení.

6306 Registrácia zariadenia zlyhala.

6307 Nepodarilo sa odoslať informácie o sieti do zariadenia.

6308 Časový limit.

6310/6311 Neplatné zariadenie. Autorizácia zlyhala.

6309/6312/6313/6314 Nedá pripojiť zariadenie Bluetooth.

6315/6316/6317/6318/6319/6320 Zariadenie sa nemôže pripojiť k WiFi z dôvodu nesprávneho heslá WiFi, SSID alebo IP nie je zariadenie priradené.

U všetkých vyššie uvedených chýb skúste zariadenie znova spárovať v režime párovania Bluetooth.

 

VŠEOBECNÉ CHYBY
Chyba aplikácie 400/403

Jedná sa o chybu týkajúcej sa aplikácie, ktorú používate. Obráťte sa na zákaznícku podporu s vaším účtom eWeLink a požiadajte o ďalšiu pomoc.

Platnosť prihlásenie 401/402 vypršala

Prihláste sa prosím znova.

406/407 Chyba účtu

S týmto účtom nemáte oprávnenie manipulovať, alebo toto zariadenie patrí inému účtu. Ak ste vlastníkom zariadenia, odošlite spätnú väzbu v aplikácii eWeLink s ID vášho zariadenia a účtom eWeLink.

500 Chyba servera

Tento kód chyby označuje, že teraz došlo k chybe servera. Pošlite prosím spätnú väzbu v aplikácii eWeLink a počkajte, až vám eWeLink pošle e-mail s informáciou o dobe obnovy.

 

VŠEOBECNÉ chybové kódy eWelink aplikacie


Späť na zoznam článkov
Zatvoriť

Posledný komentár k eWelink KÓDY pri Zlyhaní párovania

vložiť nový komentár
14.12.2021 pridal Radovan
Dobrý píše mi 6000 a nemôžem vôbec prihlásiť ziadne zariadenie. Zblbol mi router a musel som vymeniť nový a odvtedy je to vypnuté
Copyright 2018 - 2024 © www.sonoff.sk